Zbog kompleksnosti posla koji obavljamo, kao i specifičnosti svake oblasti koju pokrivamo, cene se prilagođavaju svakom klijentu ponaosob.
Računovodstvene usluge se obračunavaju kao mesečni iznos koji se ne menja bez važne promene u Vašem poslovanju, isključivo dogovorom o nastavku saradnje.
Detaljna izrada cenovnika radi se kroz dogovor sa Vama, uzimajući u obzir delatnost, obim poslovanja, kao i druge bitne faktore vezane za Vaše poslovanje.
Spisak standardnih usluga iz domena računovodstvene delatnosti za koju smo registrovani i stručno osposobljeni je sledeći:
Jedan od ključnih aspekata na relaciji Agencija-Klijent jeste komunikacija, savetovanje i posredovanje u svim bitnim segmentima poslovanja i međusobne saradnje. Od prvih koraka u vidu skice i poslovne ideje, pa sve do zastupanja, analiza i najkompleksnijih pravno-ekonomskih dilema, uvek stojimo na raspolaganju našim klijentima. Nabrajamo samo neke od uobičajenih vidova savetodavne i posredničke vrste:
Pored baznih računovodstvenih, kao i savetodavno-posredničkih aspekata saradnje u mogućnosti smo da klijentima ponudimo i neke nestandardne, kao dodatni faktor zaokruženosti cele priče.
U ovaj tip usluga spada pomoć klijentima u sektoru marketinga (osmišljavanje kvalitetnog imena, reklame, segmentacije tržišta), asistiranje u oblasti dizajna (grafički, web), pružanje pomoći iz domena IT tehnologija (instalacija softvera, elektronsko potpisivanje dokumenata) i slično.
Konačno, savetodavne usluge, kao i usluge iz oblasti podnošenja elektronske dokumentacije nadležnim organima i institucijama pružamo i onim licima koja nisu naši redovni klijenti, a sve u skladu sa potrebom i međusobnim dogovorom.